Noi avem CLARITATEA, tu SUCCESUL.

Afaceri profitabile

Alături de CCI Brașov am dezvoltat următoarele cursuri:

Afaceri profitabile

Cum e structurat?

Durata: 9 săptămâni

Ore pe zi: 4 ore 

 

Acest curs este unul practic, iar în final toți cursanții vor trebui să prezinte aplicația mobilă la care vom lucra pe tot timpul cursului. 

 

Topicuri:

  1. Definire scop aplicație: ușurarea proceselor interne și comunicarea între echipe.
  2. Aplicații mobile native vs aplicații mobile hibride
  3. Ce este conceptul de business - obiectiv de business
  4. Ce este conceptul tehnic - ce tehnologii folosim și de ce?
  5. Cum se lucrează după metodologia Agile
  6. Prezentare design aplicație, componentele standard IOS și Android
  7. Primii pași în dezvoltarea Android/ IOS, ce tool-uri folosim?
  8. Conceptele de bază în OOP și cum le folosim în mobile
  9. Începere dezvoltare aplicație pe baza designului și a conceptului tehnic. 
  10. Testare și urcare în Google/ Apple Store.

De ce un curs despre aplicațiile mobile?

Lucrurile se mişcă într-un ritm şi cu o viteză incredibilă de la Internet către aplicațiile mobile. În viitorul apropiat, dacă o persoană va fi obligată să aleagă între a renunța la website-urile sau la aplicațiile sale favorite, mai mult ca sigur va prefera să-şi păstreze aplicațiile.

Adevăratul motiv pentru care avem nevoie de mobil, oriunde ne-am afla, este, pur şi simplu, acela că am devenit dependenți de “suzeta noastră electronică” ☺.

Schimbarea din care facem parte, nu se referă la tehnologie în sine, ci se referă la modul în care utilizatorii folosesc aplicațiile pentru a-şi îmbogăți existența, pentru a rezolva probleme şi pentru a-şi face viețile mai simple şi mai plăcute.

Companiile au început să vadă oportunitatea în a avea propriile aplicații mobile, dar provocarea lor în acest moment este cea legată de costuri, de cât este nevoie pentru a investi în dezvoltarea unei aplicații mobile native.

Pentru cine e acest curs?

Cursul este pentru companiile care au în vedere dezvoltarea unor aplicații mobile native, dar care nu îşi permit în acest moment. Soluția aici este cea în care să îşi instruiască angajații existenți să învețe chiar ei să dezvolte o aplicație mobilă, astfel să internalizeze și să își extindă afacerea prin resursele actuale. 


Deci, cursul este pentru angajații din departamentul IT al unei companii, care au cunoştințe de programare OOP (Java, C, C#, Pyton, PHP, Javascript, Perl, Ruby etc.)

Condiții de participare:

  • Minim un an experiență cu programarea OOP, ideal minim 2 ani.
  • Cunoştințe de Java, Kotlin sau Swift reprezintă un avantaj
  • Dacă se alege IOS – deținerea unui laptop/ computer Mac care rulează cea mai recentă versiune de Xcode
  • Dacă se alege Android – cerințele minime pentru windows – cel puțin 8 GB RAM și CPU Core i5 sau Core i7, cu un SSD. Cerință minimă: SSD.

Din cadrul aceleiași companii recomandăm să vină două persoane:

  • un programator care să învețe Android și încă o persoană pentru IOS.

 

O singură persoană NU le poate învăța pe ambele și va trebui să aleagă. 

Afaceri profitabile

Cum e structurat?

Durata: 10 zile

Ore pe zi: 4 ore 

 

Cursul este teoretic și practic, iar la final vei avea planul de marketing pe următoarele 3 luni  pentru afacerea ta.

 

Topicuri:

  1. Analiză și planificarea 
  2. Tactici și instrumente
  3. Bugetare și echipă
  4. Fidelizare clienți

De ce un curs de management în marketing digital?

Pentru că antreprenorii NU trebuie să facă digital marketing, dar pentru a avea o afacere de succes trebuie să:

  • … înțeleagă ce intră în marketing și ce nu;
  • … știe ce să ceară unei echipe de Marketing, fie internă, fie agentie;
  • … știe ce să se aștepte să fie dezvoltat de această echipă;
  • … înțeleagă ce rezultate să previzioneze din acțiunile de Marketing;
  • … învețe ce indicatori din Marketing să folosească în procesul de decizie din afacerea lor;
  • … știe cât costă să aibă Marketing bun pentru ideea lor de business;
  • Analiza și planificarea

    După acest capitol, vei putea contura OFERTA UNICĂ DE VÂNZARE și vei ști:

    • Cine este clientul ideal?
    • Ce vinzi mai exact?
    • De ce cumpară/ ar cumpăra clienții de la tine și nu de la competiție?
    • Beneficiile clientului prin folosirea produselor/ serviciilor tale.

    Tactici și instrumente

    După acest capitol, vei ști: 

    • Care sunt canalele pe care te poți promova?
    • Cum să stabilești obiective SMART?
    • Cum se te asiguri că obiectivele vor fi atinse?

    Bugetul de promovare/ fidelizare clienți

    După acest capitol, vei ști: 

    • Cât costă acțiunile de marketing și cum se face bugetul de promovare.
    • Organigrama unei echipe de marketing și când e bine să colaborezi cu o agenție.
    • Cum și când faci o campanie de la A la Z.

    Sunt interesat de aceste cursuri

    Cursurile se pot urma doar prin Camera de Comerț și Industrie Brașov

    Contactul este de la Camera de Comerț și Industrie Brașov.

     

    ro_RO