Noi avem CLARITATEA, tu SUCCESUL.

Dată trecută, în secțiunea #eraDigitala, am vorbit despre faptul că oamenii interacționează cu business-urile prin site-uri și că este o necesitate ca ele să fie și mobile friendly. O strategie de marketing eficientă include mai mult decât optimizarea website-ului în vederea funcționării în mod responsive, iar pentru a-și fideliza clienții, o mare parte dintre afaceri aleg să investească în aplicații mobile. 

Dar cum poate, de fapt, o aplicație mobilă să îți ajute afacerea?

Azi vom vorbi despre:

  • Diferența dintre un website mobile friendly și o aplicație de mobil nativă.
  • Beneficiile unice pe care le oferă aplicațiile mobile.
  • Cum să îți dai seama dacă o aplicație mobilă este potrivită pentru afacerea ta?

Site-ul tău mobile friendly este același indiferent că este vizualizat pe mobil sau de pe un laptop și nu oferă nimic în plus, este doar construit să arate și să funcționeze bine și pe ecranele mai mici.

Vizitatorii accesează site-ul tău de pe un browser atât pe telefon cât și pe laptop. În schimb, aplicațiile native de mobil trebuie descărcate și instalate.

Beneficii

Beneficiile pe care o aplicație mobilă le aduce afacerii tale sunt nenumărate. Nu trebuie să mă crezi pe cuvânt acum, pentru asta îți voi da câteva exemple reale și concrete:

Imaginează-ți că ți-ai deschis un magazin și vrei să dezvolți o aplicație mobilă prin care să reușești să vinzi mai ușor.

Una din beneficiile aplicațiilor mobile este aceea că poți trimite oamenilor mesaje direct pe telefon chiar și atunci când nu folosesc aplicația. Acestea se numesc push notifications. Le poți folosi atunci când dorești să le trimiți clienților tăi remindere, să anunți o ofertă specială sau chiar un produs nou.

Aplicația ta poate avea și un program de loializare. De exemplu, atunci când clienții tăi cumpără prin intermediul aplicației pot primi puncte care ulterior să poată fi transformate în bani sau produse.

Prin intermediul aplicației mobile, metoda de cumpărare poate fi simplificată prin doar câteva atingeri, apoi aplicația poate folosi GPS-ul de la telefonul clientului pentru a-l ghida și a-l ajuta să ajungă mult mai repede la tine. 

Desigur, acestea sunt doar câteva exemple. Sunt nenumărate posibilități prin care afacerea ta poate beneficia dacă decizi să îți dezvolți propria aplicație mobilă.

Mă crezi acum? Dacă da, să vedem cum începi. În primul rând, trebuie să te gândeșți la obiectivele tale ca business și la ce ți-ai dori că oamenii să primească pe telefon. Poți identifica un obiectiv care ar putea fi obținut mult mai ușor cu ajutorul unei aplicații mobile și să realizezi că website-ul tău care este și mobile friendly îndeplinește scopuri diferite.

Acesta ar putea fi următorul tău pas către succesul în online.

Deci, să rezumăm:

  • O aplicație mobilă îți poate extinde website-ul ajutându-ți afacerea să obțină obiective specifice
  • O aplicație mobilă nativă pentru afacerea ta, îți poate loializa clienții reușind efectiv să comunici cu ei și să-i ajuți să achiziționeze ce vinzi mult mai ușor

Nu e așa că deja te gândești cum ar fi să ai propria aplicație mobilă?

Ai câteva opțiuni:

  • Poți apela la un freelancer care să te ajute cu dezvoltarea, asta dacă știi exact ce vrei și cum vrei
  • Sau poți apela la noi și te putem ajuta cu tot procesul, prin pachetul #buildYourApp. Începând de la conceptul de business, apoi cel tehnic urmând dezvoltarea, testarea și în cele din urmă lansarea aplicației în piață. Te susținem apoi și cu marketing-ul aferent pentru a ajunge la numărul de utilizatori dorit.

Rămâi alături de noi pentru a-ți crește afacerea! Dacă ai nevoie de ajutor pentru a concepe o aplicație mobilă, nu ezita să ne contactezi.

ro_RO